Na Popelce 3144/10a, 150 00 Praha 5, tel. 257 326 178, http://www.galen.cz
karty ISIC, IYTC, ITIC,
ALIVE, STAFF CARD
SLEVA 10 %
Jak číst knihy o hudbě?
Múzičnost, muzikalita, amúzie
Mozek, oko a ucho
Mág a magie hudby na úsvitu kulturních dějin
Historické pozadí a jeho stylizace
Orgiastické rituály, erós a moc
Moc hudby na pozadí doby
Melodie a atonalita
Proměny hudební stavby
Melodie řeči a vypravěč
Animace, móda, trh a média
Demokracie hudby a etika
Politizace hudby, etika a zneužití hudby mocí
Klišé a alternativa
Skladatel a spektákl
Kulturní imperialismus globálního popu
Tanec a rytmické gesto
Hudba a originalita
Fascinace hlasem
Vnímání hudby tělem
Jak posloucháme hudbu ve skutečném životě, jak ve filmu?
Absolutní svoboda hudby a generační tabu
Pravdivost a pravděpodobnost hudebního dramatu
Muzikantský slabikář
Múzické aspekty filmové řeči
Vzdělání, nebo intuice?
Symbióza hudby a filmu
Kořeny hudby pohledem filmaře
Skrytá hudba obrazů - jak slyšet viděné?
Obraznost a hudba
Hudba a vizualita
Melodie jako příběh
Sny a realita
Herec, loutka a gesto
Jak slyšet sama sebe?
Hudební představa
Umění neříct vše
Velký příběh víry
Hudebnost příběhu
Umění naslouchat
Konvence a komerce
Skladatel jako demiurg stylu
Mýtus a skutečnost
Hudební drama
Funkce scénické hudby
Hudební smog v animovaném filmu
Proměny vnímání zvuku v prostoru příběhu
Hudebník a scénář
Role vypravěče
Vjem, počitek a prožitek
Diktatura paní Módy
Psychologie smyslu, překonávání hranic
Synkretické vnímání
Nástrojové barvy
Překonávání hranic
Skladatel v továrně na umění
Racionální vyprávění, nadsázka a klam
Sound canvas - organizace zvukového materiálu (zvuková architektura filmu)
Vizuální inspirace a hudební příběh
Filmový čas a temporytmus
Hudba a divák
Hranice symfonického kýče
Krása není líbivá
Dotvoření nahrávky
Eklektik a originál
Technologie a stylové roviny filmu
Styly animace a kompozice
Kouzlo hudebního motivu
Mezižánry a mobilita animace
Fiktivní realita a skutečnost
Herec a animátor
Scénická hudba a žánr
Dětská hudba - nebo hudba zdětinštělých skladatelů?
Polopravdy a klišé
Stisk doby
Amatér ve studiu (low-tech a špatná hudba)
Skladatel-interpret v domácím studiu
Vzorce prostorového vnímání
Setrvalost práce a vrtkavost úspěchu
Pravda fikce a klam realismu
Recyklace historických záznamů
Gender a krása
Myšlení nástrojem
Povaha hudebníka - inspirace a náhoda
Konvence a inovace
Krást či nekrást?
Triky z domácího studia
Charaktery postav a nástrojů
Instrumentace charakterů
Věčný začátek
Skladatel, nebo filmař?
Charisma příběhu
Originální kopie
Hudba tváře
Kritická stadia při nasazování hudby
Vidět slyšené - nebo slyšet viděné?
P. S.
Použitá literatura
O autorovi
Souhrn
Summary
Jmenný rejstřík
Názvový rejstřík
Věcný rejstřík